GPA shopping-scoop!

Tänkte passa på att tipsa om ett super erbjudande som GPA NoSewtechnology har just nu!

Funderar du precis som jag på att det börjar bli dags att byta ut din gamla hjälm? Är du sugen på att köpa en tjusig GPA-hjälm men tycker att de är alldeles för dyra?

Då tycker jag du ska klicka på denna länk för här kan du välja och vraka bland läckra GPA-hjälmar till mer än halva priset!

Jag slog själv till nu i veckan och såg nu att de förlängt erbjudandet fram till den 10 maj, så skynda att fynda.

Min nya vapendragare dök upp idag, och jag är mer än nöjd! Dessutom kom den i en liten ”ryggsäck”, perfekt för tävlingsdagen, OCH man får med en stilig GPA tröja på köpet. Det kallar jag bra köp!

Lämna gärna en kommentar!

