Ciao!

Hej alla glada D’equine läsare,

Ja, vad ska man säga efter Mias härliga presentation av mig?

Jag ska inte sticka under stolen med att jag blev smått röd om kinderna, haha! Precis som Mia ser jag verkligen framemot detta lilla gästspel som jag fått äran att göra. Tycker det ska bli jättespännande och hoppas ni kommer att gilla min närvaro här på D’equine.

Nu måste jag rusa, men vi hörs redan imorgon, söndag, igen. Ha det så bra till dess – A presto!

 

Pssst! Lisas fullständiga presentation går nu att läsa under Gästbloggare uppe i menyn! -Mia

Lämna gärna en kommentar!

