Veckans Outfit med Sara

 

Hjälm Charles owen ayr8
Jacka Fleecejacka ”go for gold” från Hööks
Ridhandskar Schockemöhle Sports, perfekt grip
Ridbyxor CRW/Hööks
Ridskor Jodhpur Classic CRW/Hööks
Ridstrumpor Animo
Träns Hööks remontträns Ashford Claridge House, tyglar från Dyon
Pannband Glen gordon Ariel
Schabrak Antarés
Sadel Prestige versailles, Prestige stigläder, Medilamb fårskinnspad
Stigbyglar free jump
Sadelgjord Horseware hoppgjord
Skydd Veredus fram, Eskadron bak

Veckans Detalj
Fleecejackan från Hööks limited edition kollektion ”Go for gold” köpte jag förra veckan. Lite tunnare fleece och lycra vilket gör den väldigt strechig. Jackan är lätt, sitter jätte bra och är min nya favorit helt klart. Den finns att köpa för 499:- på Hööks och just nu är det 10% rabatt tills 9 maj. Den är dock lite stor i storleken, jag är en blandning mellan S och M i storlekar men denna jacka fick jag ta XS på då jag badade nästan i storlek M haha.

Sara

 

2 thoughts on “Veckans Outfit med Sara

  1. Som vanligt jättesnygga. Så härligt att se någon som verkligen vet vad den gör och inte bara kör en neonfärg på allt. Hästen är riktigt fin också!

Lämna gärna en kommentar!

