Hästtjejens mest självklara frisyr

…gjord på oändligt många sätt! I min jakt på frisyrinspiration  stötte jag på vad som måste vara internets allra bästa guide till Hästsvansen! Den är så smockfylld med inspirerande bilder och stilar att det nästan känns överflödigt att göra något annat än att länka er dit!
Men lite måste jag bidra med, så mitt tips till hästsvanstjejen som vill piffa upp tofsen är hårringen! Just den här finns hos Nelly.com, men flera kedjor har hakat på trenden så ut och leta!

2 thoughts on “Hästtjejens mest självklara frisyr

  1. sv:Visst är det frustrerande =/ Jag har försökt att få tag på samtliga detta gäller men har inte fått svar än.Sockerhalten känns ju viktig framförallt och sen bör det ju till en ändrig av märkningen speciellt hos spannex.Jag stör mig kopiöst på de faktum att de döper en produkt till något det faktiskt inte är. =/
    Fodret i sig är ju inte dåligt på något sätt och jag kommer fortsätta ge det till mina men har man fånghäst så kan det ju vara en fördel om man vet vad man faktiskt ger.
    mvh/Q

Lämna gärna en kommentar!

