Detalj i stallet

Idag släpps Sara Hjelms första blogginlägg på D’equine, mycket spännande tycker jag! Hoppas ni kommer gilla inslaget och följa det i framtiden!

 

Mitt eget stall ska ju få en minirenovering i sommar, och jag har samlat på mej en hel del fräcka och ovanliga idéer, so ska tillämpas, men jag vill inte avslöja för mycket för att det ska bli lite mer effekt  när stallet är helt klart! Lite delar jag dock gärna med mej av i förtid, som denvhär finab idéen. Spöhållare på väggen, en snygg och diskret som nästan blir en vacker detalj i sej mer än att bara vara praktisk. Stor diss till de där färgglada plastbitarna, fina grejor ska det vara! Man får se till att ha vackra spön också bara!

 

Lämna gärna en kommentar!

