H&M tips

H&M kör igång sin midseason REA idag, och jag har hittat ett par godbitar som fungerar alldeles utmärkt att rida, med undantag för kappan, det hade man nog fått testa och se hur det går, men den var så läcker så jag kund einte motstå att ta med den här. Alla reaprodukterna hittar du här.

Passar på att tipsa om att kika in på Herr rean också, är man inte någon pimpinett liten XS sak så kan man många gånger ha herravdelningens kläder i storlek S, där finns både gosiga munktröjor, snygga stickadekoftor och härliga farfarströjor. Jag stjäler jämt min mans tunna farfarströjor när jag ska till stallet, som är sköna och snygga!

Lämna gärna en kommentar!

