Hantverk i stål

Efter en liten sovmorgon är jag igång igen! Lite bloggande står på schemat, bland annat SKA jag få upp Ellinors färganalys idag (datorn den ligger på är inte vän med mej just nu), sen blir det nog en tripp till Hööks och lite stall. Låter väl som en bra plan? Lediga dagar är till för att uttnytjas!

 

Vi startar upp dagen med stålkorgar från Korb0! Själv tycker jag dessa korgar både är praktiska och snygga, och va har en stor någonstans i stallet, men var den har hamnat just nu vet jag tyvärr inte! Jag hade dock inte tacka nej till fler! Dom är helt rostfria och i gediget hantverk – från början användes dom av fiskare att förvara sin fångst i, så ni förstår att det inte höll att dom skulle vara känsliga för vind, vatten och salt.

Använd dom till att bära hö i, eller samla äpplen som på bilden nedan! Det finns massor av användningsområden för korgarna.

Alla bilder från Korbo

Lämna gärna en kommentar!

