Habegär

Dessa ridbyxorna har jag varit på jakt efter sedan Mountain Horse släppte bilderna på sin vår/sommarkollektion och hitills har jag inte sett en enda butik som har tagit in dom i färgen på bilden, men nu såg jag att nystartade Horsemeup.se faktiskt har dom! Tyvärr är det helt fel timing för mej då jag ska på äventyr till Ullared snart och behöver spara min kosing till det (hoppas fynda både hästigt och inredning!). Som om inte det var nog har jag beställt en fårskinnspadd från E A Mattes, som nästan kostar lika mycket som byxorna. HUGA! Nå, får hålla ut och hoppas dom finns kvar i min storlek om ett par månader! Dom är ju hopplöst snygga…

 

 

Lämna gärna en kommentar!

