Accessoarer i stallet

Personligen har jag aldrig trivts i polotröjar och liknande med hög, åtsittande krage. I den kalla säsongen har det inneburit att jag alltid rider med halsduk och det har inte varit något problem. Nu när det är lite så där mellanväder, inte riktigt vinter, men våren är inte här än (kallt som sören nere i Skåneland igen), så känns dt för bökigt att vira tjockhalsduken runt halsen, och då använder jag mej av min snood om det är kallt, men är det lite mer ljummet ute använder jag gärna en vanlig sjal. Perfekt för en stallfashionista!
Den här söta från Syster P hade fungerat fint till ett par svarta ridbyxor och beige tröja:

20120404-084809.jpg

Lämna gärna en kommentar!

