Nagel i ögat

Vet ni vad en ”pet peeve” är? En bagatell som är som en nagel i ögat på en, något man inte kan låta bli att störa sej på. För mej är det IKEA kassen. Som höpåse. På varenda stallbild ser du dessa förhatliga påsar! Ja, jag vet att den är billig. Men den är så sanslöst ful! I mitt stall kommer dom bara innanför dörren när jag bär in nytvättade schabrak och täcken, och när jag fyller den med smutstvätten igen! Snabbt in, snabbt ut mina vänner! Om man nu känner sej redo att uppdatera stilgraden på sin stallmiljö, finner du lite snyggare höpåsar nedan.

 

 

Lämna gärna en kommentar!

