Påsk

På Stadium hittar du det här snygga setet, på golfavdelningen. Ja, man kan hitta ridkläder på alla möjliga ställen gott folk! Lila och gult är väldigt snyggt ihop, och klassiska påskfärger. Men gårdagens påskpynta stallet inlägg så är det väl inte mer än rätt med lite påskiga outfit tips! Jag hade satt beige ridbyxor till detta.

One thought on “Påsk

  1. Tack för alla dina kommentarer!

    Det är så underbart när hästar känner igen en, jag riktigt längtar tills jag kan åka tillbaka till England och möta Coco igen.

    Jag ska försöka pyssla ihop ett inlägg om hornhinnesår, vilket vi inte gjort tidigare. Kul idé! Jag har också erfarenhet med det, bland annat hästen på bilder i inläggen ”veterinärens handbok”, och även jag själv har haft det, höhö.

    Grönsåpa kan göra under! Det ska man inte underskatta :D

    Agnes – Stalltjej.se

Lämna gärna en kommentar!

