Bakom kulisserna

Har ni fyndat något schabrak på Hööks än? Själv slog jag till med två stycken, men vi får se om det orange får bli kvar eller om det bytas, färgen var mycket mesigare i verkligheten.

20120323-135726.jpg

20120323-135733.jpg
Det gröna var ett impulsköp men min mörka märr klär nog fint i den gröna nyansen! Det var nära att ett brunt fick följa med hem också.

Sen kan man undra varför jag går runt med en tumstock i väskan? Det har en väldigt naturlig förklaring, jag lovar! Jag behövde ju den för att mäta ett nytt bett såklart!

20120323-140549.jpg

Lämna gärna en kommentar!

