Länge leve regnbågen!

I vår är det färg som gäller, det kan inte ha undgått många! Alla modekedjorna som menar allvar med att hänga med vissa upp starka, klara kulörer på både byxor och toppar, och det ska självklart vi hästfolk ta efter! Vad härligt med färg i stallet! Inte bara hästen ska bära sprakande schabrak, följ upp med din egen utstyrsel och bli en levande regnbåge! Folk kommer bli glada bara av att se dej, och dom som inte blir det, ja, dom kan ju gå och dra något gammalt över sej!

Här ser ni härliga pikéer från Ralph Lauren, matcha med neutrala ridbyxor om du vill mjukstarta, eller välj ett par från Tattinis Dalsöregnbåge!

One thought on “Länge leve regnbågen!

  1. sv: haha jag har fullt sjå att hålla styr på mig själv och min ostyrliga kropp =P Därav ser jag bitvis väldigt sammanbiten ut haha..
    Jag har skrivit inlägg om fällning faktiskt om du tittar under fliken ”foder” i min blogg =)
    Använder inga som helt tillskott själv till mina hästar utan skottar på kring jul med energi och protein.
    mvh/Q

Lämna gärna en kommentar!

