Mer rabatt

När vi ändå var inne på rabatter (förgående inlägg) får jag passa på att nämna att Haglunds har 40% på allt läder just nu. Utbudet är ganska magert men det finns kanske något för någon, det är en väldigt bra rabatt!

 

((Detta är ett tidsinställt inlägg från i Söndags så jag hoppas verkligen att rabatten fortfarande gäller på Måndag, om inte så får ni ursäkta!))

One thought on “Mer rabatt

  1. sv:Jag räknar ut foderstater när jag har lust.Har semester från det just nu då det blev lite mycket med den biten ett tag i höstas och jag fick problem att hinna med alla och orken räckte inte till riktigt heller.
    Jag försöker dela med mig av det jag vet..Och förhoppningsvis kommer det till nytta för någon.Även om jag själv anser att min kunskap är ringa.Roligt att du tyckte inlägget var intressant.Kommer komma fler inlägg om olika tillskott framöver.
    mvh/Q

Lämna gärna en kommentar!

