Minns ni hästhuvudet?

4 thoughts on “Minns ni hästhuvudet?

  1. Häftigt med huvudena, såg att Mio hade både svarta och vita som var så snygga. Hade jag bott större och så att det skulle ha passat in så hade jag köpt ett direkt.

    Sv: Ang. Odessas historia så håller jag varit lite slö och inte lagt upp den ännu, men den är på gång :)

    Rambo Duo täcket är jag väldigt nöjd med. Slitstarkt (håller mot täckesbitare) och riktigt bra passform. Var först lite skeptisk till linern:a som man kan köpa till men nu är jag mer än nöjd.
    När yttertäcket är blött så är det skönt att kunna knäppa lös linern så att fukten inte tränger igenom när du tagit av det från hästen.
    Odessa har inte fått ett endaste skav heller och det är grymt, för annars får hon det väldigt lätt eftersom jag inte tycker att de andra täckena som jag provat legat bra över bogen.

    Bara plus och pengar.

Lämna gärna en kommentar!

