Godmorgon

Ja, det där färgläreinlägget blev försenat igen som ni kanske märkte – mer avancerade inlägg som kräver bildredigering gör jag på min stationära mac, annars bloggar jag på min lilla laptop. Men tyvärr är det något fel på internetanslutningen till stora datorn och min tekniker (läs PAPPA) är på semester i Fillipinerna en vecka till, så jag vet inte om jag kommer har fått upp inlägget innan dess. Men ni vet väl vad dom säger? Den som väntar på något gott….!

Nå, vi låter inte det hämma oss, elle hur? Jag travar på med andra inlägg! Så här på morgonkvisten innan jag far till jobb tänkte jag slå ett slag för magväskan! Jepp, you heard me! Men en uppdaterad, elegant och mycket chic höftversion. Den här lilla väskan måste vara guldvärd att ha på sej i stallet och ute på ridturen när man inte vill ha en bökig jacka på sej. Vad får plats i den? En hovkrats för den där stenen som fastnar i pållens sko, mobilen, näsdukar till en rinnande näsa eller rinnande ögon, godbitar till en duktig häst, totteband, ja det finns massor!

Lämna gärna en kommentar!

