Dags för feedback

Vad härligt att våren gör sej mer och mer påmind, värkänslornsa riktigt spritter i en!
Jag jobbar så mycket jag kan med bloggen och vill att den ska utvecklas till en stor och matnyttig blogg om hästliv. Fokus ligger ju så klart på stil men hästliv är ju, precis som det låter en hel livstil och det finns fler aspekter än just dom jag är kunnig i som läsare kanske hade tyckt om att läsa om. Tex tävlar jag inte och har aldrig gjort det, men då kanske ni uppskattar en återkommande gästbloggare? Vill ni se tävlingar där vi lottar ut priser?
Finns det fler ämnen som ni vill se i bloggen? Sikta högt och lågt!
KOMMENTERA, jag vill veta vad ni tycker, vad ni gillar och inte gillar och vad ni saknar!

20120305-130610.jpg

2 thoughts on “Dags för feedback

  1. Jag tycker om den som den är. Fina artiklar, mysig stämning, mycket stallinspiration. Tycker inte själva hästutrustningen ska ta mer plats, och gillar att du visar mycket ” engelsk överklass ” istället för alla innemärken just nu. Lite nyttiga tips kring stalliv kanske? Hur man ska få i sig vätska mellan varven, snabba mellanmål, effektiv putsning osv

Lämna gärna en kommentar!

