Hej!

 

Välkommen till den här bloggen! Det här är som du förstår början på bloggen och dess allra första inlägg. Jag har skapat den för att få ett utlopp för den ‘hästiga’ delen av mitt liv. Hästlivet är trots allt ganska nichat och personer som inte är intresserade tröttnar snabbt på en blogg full av hästrelaterade saker. Därför har jag valt att bryta loss den delen från min mer allmänt personliga blogg och skapade den här : D’equine. Fokus här kommer ligga på hästlivet, och allt där runt om. Det kommer handla om mitt eget hästliv men även uppmärksamma stil, både inom mode och inredning, som på något sätt talar till en hästmänniska. Även en del hund och katt kommer få ta plats, precis som dom gör i de festa stall runt om i världen!

Mina personliga intressen inkluderar förutom tidigare nämnda mode och inredning även konst. Jag kommer försöka inkludera alla dessa ingridiensar i den här grytan och skapa en härlig häxbrygd där hästen är den viktigaste ingridiensen! Hoppas du finner bloggen inspirerande!

Varma hälsningar från Mia & Ida!

 

Lämna gärna en kommentar!

